Sunday 7 February 2016

The Book Cake Tag


Отдавна не съм правила таг, но този ми се видя интересен, за това да се залавяме.

1.Брашно - Книга, която е започнала бавно, но после бързо те е грабнала- Хмм, ами принципно, ако на някоя книга първите 50-70 страници са бавни и не ме грабват, я оставям. Но все пак вярата ми в някои от романите и техните автори не ми позволява да действам винаги по този начин и такъв е случаят със "Since you've been gone" на Морган Матсън. Трябваше ми повечко време да навляза в нея, но мисля, че си заслужаваше.


2.Маргарин - Книга, чието резюме е много завладяващо- Тук не бих могла да избера само един роман, ала "Кръвни връзки" е един от многото примери.


3.Яйце - Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра-
Честно да си призная, имах ниски очаквания за  "Фенка" на Рейнбоу Роуел, но се оказа една от най-любимите ми книги.


4.Захар - Сладникава книга- Доста такива ги има. Веднага на ум ми идва да кажа "Любов под гибелна звезда" и мисля, че самото заглавие също подсказва.



5.Глазура - Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш - забавни моменти, екшън моменти и др.- Поредицата за "Хари Потър". Съжалявам, сдържах се твърде дълго да не я спомена в този пост.



6.Пръчици - Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това-
Най-често това са поредиците "Саванти" и "Скъпоценни камъни".



7.Черешката на тортата - Любимата ти книга от тази година до този момент-
Ами едната е "The dream thieves" от Маги Стийвотър(тази книга ми разби сърцето), но също така, тъй като наскоро доста започнах да използвам Wattpad, се влюбих в една история там- The bad boy stole my bra. Може би не ви звучи особено...trust worthy, но ви обещавам, че ще се пръснете от смях, а и има хубава любовна история. 


Надявам се този месец да имам време за повече постове, тъй като вече ще бъда първа смяна.


Е, чао!

No comments:

Post a Comment