Tuesday 2 February 2016

January Wrap-Up

Здравейте хора!
Отново съм тук с поредния Wrap-Up пост, но вероятно знаете, че са ми едни от любимите.
Януари беше наистина продуктивен за мен- успях да завърша шест книги, което си е лично постижение.

1- Since you've been gone от Morgan Matson беше изключително сладка и зсабавна. Подобри настроението ми и ми се прииска вече да е лято, за да правя забавни неща с приятелите си(well that sounded cheesy). 5/5 звезди.

2-The dream thieves от Maggie Stiefvater. Някога споменавала ли съм ви колко обичам Ронан? Е, сега го правя. Ако още не сте се захванали с поредицата, какво чакате? 5/5 звезди.

3- My life next door от Huntley Fitzpatrick. Честно казано, очаквах много повече от тази книга. Сюжетът беше добре замислен и героите също бяха сполучливо написани, но липсваше нещо. 3/5 звезди.

4- Най-сетне завърших Духовна връзка от Ришел Мийд, която ми напомни защо толкова обичам книгите на тази жена. Получава 4/5 звезди.

5- Петата вълна от Рик Янси. Нея препрочетох, но мисля, че ми хареса дори повече от първия път. Нямам търпение да излезе третата част. 5/5 звезди.

6- И последна, но със сигурност не на последно място, The winner's curse от Marie Rutkoski. Беше едно интересно и леко четиво, нищо ангажиращо, но му се насладих изцяло. 4/5 звезди.

Е, това е засега, очаквайте повече ревюта през месец феврурари.

Чао!

No comments:

Post a Comment