Saturday 5 December 2015

November Wrap-Up

Толкова ми е жал, че пиша по два поста на месец, но честно нямам никакво време. Да не говорим, че Wrap-Up- овете ми винаги са с голямо закъснение...
Този месец успях да прочета пет книги, което е голям напредък в сравнение с октомври, когато завърших само една.

Първа в списъка е "P.S. i still love you" от Джени Хан. Беше толкова очарователна, сладка и имаше перфектен финал и от мен получава 4,5/5 звезди.

Следва "Graffitti moon"от Кат Кроули. Бях много впечатлена от самата идея на историята и веднага харесах героите. Увлекателна и красиво написана, давам й 4,3/5 звезди.

"Въглен в пепелта" е любимата ми книга за месец ноември. Влюбих се в света, в персонажите, в историята, а ревюто ми може да прочетете тук. 5/5 звезди.

Четвъртият роман, който завърших, е "Angel dares", петата книга в поредицата "Саванти" на Джос Стърлинг. Предана на стила си, авторката отново успя да ме зарадва. 4/5 звезди.

И последна е "И заживели щастливо" на Кийра Кас. Новелите показват една различна страна на Избора на Максън, а и този на краля. Разбираме какво се случва след като Америка става кралица и научаваме историите на много от момичетата. 4,5/5 звезди.

Е, това беше за днес.
А кои са вашите любими попадения през изминалия месец?
Чао!










No comments:

Post a Comment