Sunday 16 August 2015

Summer Lovin' Book Tag #2

Пиша този пост за втори път, защото първия го оплесках и не можах да го оправя, тъй като работя на таблета.

Благодаря на Лияна, че ме е тагнала.

1. Начало на лятото: Изберете книга с грабващо вниманието първо изречение- Ами, не знам дали се брои като първо изречение, но преди началото на първата част на "Създадена от дим и кост" наистина интригуващ е този цитат: "Имало едно време един ангел и един дявол, които се обикнали. Това не завършило добре".

2. Твърде горещо за навън: Изберете книга за един ден у дома- Ами много зависи от това в какво настроение съм. Но ако трябва да избирам измежду вече прочетените от мен книги, бих казала нещо на Стефъни Пъркинс. Или пък която и да е книга от поредицата за Хари Потър, because you are never wrong with HP.

3.Лятно пътешествие: Изберете книга за из път- Може би поредицата "Изборът", защото са интересни, но и леки за четене.

4.Студен чай: Изберете книга със студена среда- Ами ще кажа "Стъкленият трон", но не съм сигурна, че разбирам добре въпроса.

5.Неприятно слънчево изгаряне: Изберете книга, която никак не сте харесали, четена през тази година- Ами, не, че не я харесах, но й се дразнех страшно много. И то заради главната героиня, иначе историята се развиваше доста добре. Може би вече сте познали за какво говоря... Точно така, дами и господа, "Скарлет" a.k.a книгата с един от най-малоумните женски персонажи писани някога. Моля не ми се сърдете, но просто винаги се разпалвам.

6.Парливо четиво: Препоръчайте една от своите любими книги- Ох, толкова са много! Но ще кажа "Dream a little dream", защото няма с кого да я обсъждам и само чакам да ми дойде удобен случай, че да я спомена и някой да я прочете. Моля. Някой?

Е, това беше и не мисля, че има кого да тагна.

Чао!

No comments:

Post a Comment