Sunday 2 August 2015

Наследницата от Кийра Кас

Отдавна не съм писала ревю, но честно казано това се дължи основно на мързела ми. Предупреждавам, също така, че този пост ще съдържа спойлери.

В четвъртата част от поредицата на Кийра Кас четем от гледната точка на дъщерята на Америка- Идлин. Момичето скоро ще трябва да управлява страната, но крал Максън държи на едно- да се проведе избор.

Идеята на книгата е наистина добра. Малко е странно това, че Америка и Максън са доста по-възрастни, че си имат деца. Но пък много ми допадна характера на Идлин, доста по-различен от този на майка и.


Чувствам, че съм една от малкото, които харесват дъщерята на Америка. По- властна и по- самоуверена е, но все пак цял живот е подготвяна да стане кралица и е свикнала всички да й се подчиняват.  Наистина на места беше ненужно гадна, но аз не мисля, че това беше нарочно. Все пак не е ходила като обикновените деца на училище, където да се научи как да общува нормално с всички около себе си. Освен това, когато се сближи с някои от участниците, започна да разбира какво е уместно и какво- не.

Забелязах също, че доста хора смятат за неправилен изборът на Идлин да изгони толкова много участници и то по такъв груб начин. Но ако бях на нейно място нито щеше да ми е приятно някой да влезе в стаята и първото нещо, което направи, е да ме огледа, нито да пита кога ще си получи парите. Все пак ще става владетел и трябва да се държат по-уважително с нея.

Никак не ми хареса, когато съдеше хората без избщо да е провела един нормален разговор с тях, но все пак до края на книгата отношението на Идлин към околните се променя значително, което много ме зарадва.

Относно самия избор- залагам, че този, който наистина ще спечели сърцето на момичето, ще е Кайл. Въпреки че много ми допадат още четири-пет момчета, смятам, че Идлин ще избере него.

Много искам да споделя с вас колко ми харесва идеята на кралското семейство. Някак си ме сгрява отвътре, когато чета за четирите деца на Максън и Америка. Цели три книги се разказваше предимно за тях двамата, а сега четем за синовете и дъщеря им.


Арън е един от най-прекрасните персонажи в книгата. Разумен, но забавен  и единственият човек, който е в състояние да накара Идлин да го слуша. Онази работа с писмото много ми хареса. Даде представа на бъдещата кралица какво наистина се случва около нея, което й беше необходимо.

Накрая стигаме до частта, където всички разбират, че Америка е получила инфаркт и Максън плаче, а момчетата отиват заедно при кралското семейство и книгата свършва. А сърцето ми е разбито и не знам какво да мисля. Това беше един наистина неочакван  финал и със сигурност мога да кажа, че нямам търпение за следващата част.

И това е за сега, чао!

No comments:

Post a Comment