Tuesday 7 April 2015

The (non)ultimate booktag

Отново таг. Аз като ви казвам, че се превръща в проблем.
Както и да е, бях тагната от Ана и сега е най-добре да започвам.
Правила на тага
1. Поставете тези правила.
2. Публикувайте снимка на любимата си корица от книга.
3. Отговорете на въпросите от по-долу.
4. Тагнете няколко души, които също да им отговорят.
5. Отидете в техния блог/туитър и им кажете, че сте ги тагнали.
6. Уверете се, че сте казали на човека, който ви е тагнал, че вече сте взели участие.
I  
Една от многото ми
 любими корици.
II
1. Какво четете в момента?
"Аз бях тук" на Гейл Форман. Мога да кажа само, че писателката си знае работата.
2. Имате ли някаква идея какво ще четете, щом я завършите?
Е, ами най-вероятно "Полудив" или ще си дочета "Крес"(не гледайте така, имам навика да оставям книги и да започвам нови.)
3. Кои 5 книги сте искали винаги да прочетете, но не са били в кръга ви?
"Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак, трилогията "Гриша" от Лий Бардуго, "Мъглороден" от Брандън Сандерсън, "The raven boys" от Маги Стийввотър и "Ние лъжците" от Е. Локхарт.
4. Какви списания имате във вашата стая/салон точно сега?
Ами имам няколко "Браво" и "National Geographic kids".
5. Коя е най-лошата книга, която сте чели?
Много мразя когато ме попитат нещо и аз да не мога да се сетя. Влязох в Goodreads и забелязах, че на почти всичко съм давала по четири или пет звезди. Но, на "Бунтовници" съм дала три. Също така не можах да дочета "Уил Грейсън, Уил Грейсън". Тая книга не е за мен.
6. Коя книга изглежда наистина популярна, но не ви харесва?
Това е интересен въпрос. Ами "Across the universe" по едно време изглежда, че много се беше популяризирала. Не ме грабна с началото си, но от сега казвам, че ще я дочета. Така и так притежавам красивото английско(американско?) издание.
7. Коя е книгата, която винаги препоръчвате на останалите?
Мисля, че на приятелите ми им е омръзнало да им дрънкам за "Хари Потър" или "Пърси Джаксън". Но аз ще продължавам да им препоръчвам тези две поредици.
8. Кои са трите ти любими поеми?

Не чета поезия *ashamed*.
9. Къде обикновено купувате книгите си?
"Гринуич" и "Хеликон". А ако ги няма там, обикновено намирам това което търся в "Ориндж".
10. Къде обикновено четете книги?
На леглото си.
11. Когато бяхте малки, имахте ли някакви специфични навици за четене?
Не, главно защото не обичах много да чета. Но помня, че дори и да можех да чета когато бях на шест, винаги карах някой друг да ми чете книжките.
12. Кое е последното нещо, което оставяте до половината нощ за четене, защото книгата е толкова хубава, че не можете да я оставите?
Ако се има предвид кога за последно съм оставала будна до два сутринта само за да довърша книга, то отговорът е "Аз бях тук". Не че я довърших, просто вчера си легнах късно, тъй като ми беше много интересна.
13. Били ли сте някога при четенето на книги "фалшиви"?
Ами да, понякога.
14. Някога купували ли сте книга само защото ви е харесала корицата?
"Across the universe" мисля че е единственият такъв случай. Може би.
15. Коя беше любимата ви книга, когато бяхте дете?
"Чарли и шоколадовата фабрика" и "Двойната Лотхен" много си ги обичах(и още ги). И всъщност аз още съм дете.
16. Коя книга промени живота ви?
Ами всяка книга, която съм прочела, ми е повлияла по някакъв начин.
17. Кой е любимия ви откъс от книга?
Опитах се да намеря няколко, но или не успях, или бяха твърде дълги, за да ги напиша. Но повярвайте ми, много са.
18. Кои са петте ви любими автора?
Чичо Рик, Дж. К. Роулинг, Стефъни Пъркинс, Мишел Ходкин, Джейн Остин.

19. Книга, за която никой не е чувал, но трябва да се прочете?Поредицата "Саванти". Също така в България много хора не са чували за "The Unbecoming of Mara Dyer" или поне аз имам такова чувство. Но да, прочетете я.
20. За кои 3 книги сте "евангелист"?
По дяволите?
21. Кои са любимите ви книги от автора за първи път?
Ами повечето книги, които притежавам всъщност.
22. Коя е любимата ви класическа книга?
Някои хора вече сериозно започват да ми се дразнят, но "Гордост и предразсъдъци".
Е не знам кого да тагна, но ако някой не го е направил, да се чувстава поканен.










No comments:

Post a Comment