Monday 20 April 2015

The book courthsip tag

Благодаря, благодаря, благодаря на Кая, че ме тагна, защото нямах идея какво да пиша и не съм поставала от седмица. Contemporary настроението още ме държи и мисля да направя отделен пост, където да препоръчвам cute contemporaries, но това някой друг път. Сега нека се захващам с тага.

1.Първоначално привличане - Книга, която сте купили, заради корицата- Това е...ами...май няма такава книга. Принципно първо гледам резюмето, отзивите, а понякога даже си тегля и част от книгата, за да съм сигурна, че ще ми хареса. Не, не е странно.

2.Първи впечатления - Книга, която сте си купили, заради резюмето-Тук ще взема отговора на Кая и ще кажа "рубиненочервено" на Керстин Гир, защото просто знаех, че ще ми хареса, само като прочетох какво пише на задната част на корицата.

3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре- Е как само ме сърби да кажа "Създадена от дим и кост", ама имам чувството, че за подобен тип въпроси само нея назовавам, тъй че ще мина с "Разбий ме", защото стилът на писане.

3.Сладки приказки - Книга, която е написана много добре- Това се отнася pretty much за всяка поредица, която съм решила да завърша.

5.Телефонни разговори до късно през нощта - Книга, която ви е държала будни цяла нощ- Ох, еми то да беше една. Но казвам "We'll always have summer" от Джени Хан.

6.Винаги в ума ми - Книга, за която не можете да спрете да мислите- Помня, че докато четях "Рубиненочервено" и "Хари Потър" само за тях мислех. 

7.Физически контакт - Книга, която ви харесва как ви кара да се чувствате- Стефъни Пъркинс FOREVAH.

8.Среща с родителите - Книга, която бихте препоръчали на семейството си и приятели - Пърсито, Харито и TOG.

Размисли за бъдещето - Книга или поредица, която знаете, че ще препрочитате много пъти за в бъдеще- Много са. Аз обичам да препрочитам книги. Но най-много ще е "Хари Потър".

10.Споделете любовта си: Кого тагвате?-Както винаги, май всички са тагнати, ама казвам Зин и Миш.





No comments:

Post a Comment