Thursday 9 April 2015

Springtime beauty booktag

Ето, отново таг. Този блог само с такива е пълен, но все пак благодаря на К.Димитрова, че ме тагна(да не се залъгваме, обичам да правя такива публикации).
И така, по същество.

1-Книга, която ме изпълва с надежда- Ами това е малко труден въпрос. Но казвам "Хари Потър" и "Скъпоценни камъни".

2-Автор, от когото бих искала да прочета повече книги- Гейл Форман, Рейнбоу Роуъл, Чичо ни Рик, Керстин Гир.

3-Герой, който е като глътка свеж въздух- Веднага се сещам за Пърси и Уил Херондейл, ама също така и Джини Уизли и Луна Лъвгуд(защото няма да съм аз, ако не спомена около хиляда пъти "Хари Потър" в поста си).

4-Корица, напомняща ми за пролетта- И не знам по каква причина, но това е "Fangirl" на Рейнбоу Роуъл. Може би заради цветовете. А и Ливай, който е бонбон.

5-Любима кратка книга- И това ще е "Фор" на Вероника Рот. Преди да я прочета, не харесвах много Тобиас(да знам, може ли така), но тези новели ме накарах да изпитвам респект към него, колкото и странно да звучи това.

6-Кои поредици се надявам да прочета тази година- Хм, да видим- "The winner's curse" от Marie Rutkowski, "Пророчеството на гарвана" от Маги Стийвотър, "Кръвни връзки" от Ришел Мийд, "Гриша" от Лий Бардуго и още много.

7-Любими пролетни цветя- Зюмбюл, лале.

Мисля, че Ками и Мони не са тагвани, а и всеки друг, който не е, моля да заповяда.
Чао!





No comments:

Post a Comment