Saturday 11 April 2015

My favourite ships

Та в момента чета "To all the boys i've loved before" на Джени Хан, защото след "Аз бях тук" съм на contemporary вълна, от която не мисля, че ще изляза скоро, реших да направя този пост.
Не знам каква част от шиповете ще са от книги, защото ще има много, ама наистина много, от сериали. И само да кажа, че не са подредени в някакъв определен ред. Така че, започвам(отзад напред). Но предупреждавам, че може да срещнете спойлер.

Първата двойка, която ще спомена е известна като outlaw queen и представлява Реджина и Робин Худ от "Имало едно време". Не сериозно, само аз ли ги шипвам? Толкова ме е яд, че Робин си тръгна от сериала(за малко надявам се). Все пак и Злата кралица заслужава щастлив край.

Следващите двама души ми лазят по нервите от много време- Стайлс и Лидия от Teen Wolf. Може ли само да кажа как не харесвам Малия и Стайлс? Някой с мен? Добре дошли сте по всяко време.

И следват Белами и Кларк от The 100. Не знам колко от вас ги виждат заедно, but this ship needs to happen. Не харесвам Кларк с онзи, чието име все забравям. Знаете го, бившето гадже на Рейвън, което все се влачи след Кларк.

И, най-сетне, идваме до двойка от книга. Тъй като поредицата не е завършена, а и не съм дочела третата книга, не знам какво ще се случи, но ви говоря за Синдер и Каи от "Лунните хроники". И съм абсолютно откровена като казвам, че сериозно ми бъркат в здравето тези хора. Вярно, има фактори, които им се пречкат, ама все пак, малко се разбързайте!
Един от най-добрите
fan art-ове

Следват Пърси и Анабет, които просто нямаше как да не спомена. Това са десет книги, бе хора! Всъщност, ако броим двата сборника от новели, стават дванадесет книги, изпълващи ме с щастието от това на този свят да съществува Пърсабет.

Стигаме отново до нещо, засягащо "Хари Потър". И ако си мислехте, че ще кажа Рон и Хърмаяни се лъжете, защото имам предвид Хари и Джини. Толкова ги шипвам that i don't even know if it's canon. И не знам как някои хора са толкова добри в рисуването, но поздравления, защото нямаше да е същото без fan art-а из Тъмблр. О, и ако мога само да добавя как обичам това че, когато напиша "hinny" в полето за търсене, много малко резултати включват сцени от филмите.

Мисля, че тези двамата ги споменавам за енти път, но това са Ноа и Мара от "The unbecoming of Mar Dyer". И ако все още не сте ме видяли да препоръчвам поредицата, сега го правя, в този момент, идете и я прочетете.

И мисля, че тук е моментът да кажа как няма да спомена Оливър и Фелисити(Arrow) или Бери и Сноу(The Flash), тъй като не ги шипвам и имам чувството, че съм единствения човек, следящ сериалите, който не иска точно тези две двойки да бъдат заедно.

Но както и да е, ще продължа нататък.

Трябва да спомена Ливай и Кат от "Fangirl". Мисля, че всеки един запален(или не чак толкова) читател или любител на сериали, манга, фенфикшън, абе изобщо всеки фенгърл/фенбой, трябва да обърне внимание на тази книга. На всичкото отгоре "Егмонт" ще я превеждат сравнително скоро, тъй че моля ви, не отлагайте.

За малко да забравя Саймън и Изи от "Реликвите на смъртните". Те са ми любимата двойка от цялата поредица, заедно с Малек и Гейбриъл и Сесили от "Адски устройства".

Останаха Нико и Уил от "Героите на Олимп", които ми пълнят душата. Най-сетне Нико да намери щастие. Трябва ми книга за тези двамата, сериозно.

Сърби ме да кажа Аристотел и Данте, но не съм дочела книгата и за това не го правя, ала имайте едно наум.

Има още няколко двойки, които би трябвало да спомена, но не съм дочела поредиците, в които те участват, тъй че се въздържам(гледам към вас, Кару и Акива).

Със сигурност съм изяла нещо, за което ще се сетя после, но така съм си аз.
Е, чао от мен!
ПП Боже господи, забравих Ана и Сен Клер. Ама Голям съм идиот.
И призовавам всеки един да направи същич пост, изброявайки своите otp-та.

No comments:

Post a Comment