Tuesday 31 March 2015

March wrap up(или как Калина не може да измисля нормални заглавия на постовете си)

Здравейте хора!
Този месец успях да прочета едва пет книги, което се дължи на училище. Матурите наближават с бясна скорост, йей!
Както и да е, все пак си бях наумила да прочета само четири и ако сте попадали на поста, в който описвам книгите, които исках да прочета през март, ще забележите, че съм завършила едва една от тях.
Та, към темата.
Първата книга, която прочетох е "Ледено ухапване", втората част от поредицата "Академия за вампири" на Ришел Мийд. Мога само да кажа, че обичам тази поредица и не е онова, което очаквах да бъде. Влюбих се в героите(особено в Ейдриън Ивашков) и заобичах историята от самото начало.
Второто ми четиво беше "Целуната от сянката" и това е третата част от гореспоменатата поредица. Не ми се говори за това, твърде болезнено е,
съжалявам.
И третата книга, която съумях да прочета, е четвъртата част от поредицата на Ришел Мийд - "Кръвно обещание". Тъкмо си мислиш, че няма какво повече да се случи с чувствата ти, но ето, че се налага да стигнеш до последната страница на тази част и оставаш...не знам-разбит, ядосан, раздразнен.
Но тъй като следващата част беше изчерпана, реших да си дочета "Скарлет". Бях я започнала по-рано през месеца, но...Абе завърших я и имам ревю, самата Скарлет ме дразни, но Трън е уникален и го обожавам, а Каи е моето беззащитно нещо, горкото то. А Синдер просто
не знам как успява да се справи с всичко това, но да се надяваме, че ще успее.
И всъщност сега се сетих, че това беше първата прочетена от мен книга този месец, но нищо. Та в началото на март бях болна и ми хрумна "Защо да не прочета тази книга". И това е "Принцеса с часовников механизъм". Трябва да видите рев/то ми на цялата поредица ако още не сте. Невероятно е(шегувам се, но искам с някого да коментирам тези книги все пак).
И смятам следващия месец да прочета "Крес" и ако мога да завърша "Академия за вампири", но може ли някой да ми препоръча книги, които да не са твърде high fantasy? Макар че TBR- а ми е твърде голям.
За малко да забравя, издателство Егмонт ще публикуват "Fangirl" и "Attachments" на Рейнбоу Рауъл. Как ли ще се казват на български ми е много интересно. И само да са ми съсипали корицата на Fangirl.
Е, това е за днес.
Чао!

No comments:

Post a Comment