Wednesday 4 March 2015

February wrap-up и March TBR

Хей, книгоманиаци!
Днес реших да споделя с вас книгите, прочетени от мен през февруари и тези, които ще прочета през Март(най-вероятно).
И така, отново през изминалия месец прочетох едва три книги. Което се дължи от части на това, че си мислех, че съм излязла от гадния reading slump, ане бях, и от части на това, че нямах какво да чета. Но, да се върнем на темата.
Първата завършена от мен книга ееее Средношна корона от Сара Дж Маас. Ама толкова й бях ядосана и на Селена, и на авторката и на книгата. Няма да спойлвам нищо, който иска може да прочете ревюто ми тук. Четири и половина звезди й давам, тъй като на места беше много...ох и аз не знам, просто на места не ми хареса толкова, така да го кажа.
Втората книга, която прочетох е Синдер от Мариса Мейър, която намерих за доста интересна. И за нея имам ревю, но тук, без да спойлвам нищо, само ще кажа че много ме впечатли и определено получва пет звезди.
И последната книга за месец февруари е Мисти от Джос Стърлинг и всъщност направих ревю на цялата поредица, тъй като се учудвам колко малко хора знаят за нея. Тази книга получва 4 звезди от мен(не мога да намеря свястна картинка на никоя книга от тази поредица).


И така, отиваме към TBR-а ми за този месец.
На първо място е "Принцеса с чсовников механизъм" от Касандра Клеър. Най-сетне съм в настроение за тази книга, йееей!(Искам да благодаря на приятелите и семейството си, които направиха този миг възможен :D)
Следващите две книги са "Скарлет" и "Крес" от Мариса Мейър, втора и трета книга от поредицата "Лунните хроники". Нямам търпение да видя какво ще се случи нататък.
Ето ви един колаж на Манон
Също така смятам да си довърша "Огнената наследница", третата книга от поредицата на Сара Маас, която започнах, но зарязах, тъй като реших, че ми се чете "Принцеса с часовников механизъм". Да знам, знам, странна натура съм.
И, ако ми остане време, може да подхвана "Младият Шерлк Холмс", която всъщност ми бе подарък за рождения ден, но така и нямах време да стигна до нея. Та ще видим.
И така, това беше за днес. Много ми е интересно обаче, тези от вас, които са чели поредицата, с кого шипвате Селена? Защото чувам доста различни мнения и ми е любопитно.



О, също така имам една книга, която не смятам да чета(и никой от приятелите ми не я иска), Will Grayson, Will Grayson от Джон Грийн и Дейвид Левитан. Та се чуда на библиотеката ли да я дам и аз не знам. Някакви идеи?
Е, това е всичко за днес.
Чао!


No comments:

Post a Comment