Thursday 26 March 2015

Characters book tag

Боже мой, не съм писала блог пост от векове!
Но най-накрая се завърнах и съм тук с един таг. Отдавна не съм правила ревю на книга, знам, но в момента се мъча да довърша "Скарлет" от Мариса Мейър. Малка добавка, не че не ми харесва, просто самата Скарлет е много досадна(не искам да обидя никого, само изказвам мнение) и ми е чудно как от "мразя го, мразя го" стана "о, защо да не се натискаме, а?". В смисъл, от самото начало си личеше, че той я харесва, но не бяха описани добре чувставата на момичето. Както и да е, за това след няколко дни(и освен това паралелно с тази книга чета и "Aristotle and Dante discover the secrets of the Universe", която е толкова вълшебна).
Но да се върна към тага.
1-Кой герой е най- kick ass?- Селена Сардотиен разбира се. Но всъщност добавям и Роуз Хатауей по простата причина, че е Роуз Хатауей и е върховна.
2-Кой герой не харесвам изобщо?- Ъъъъ Ъмбридж? That bitch needs a kiss by a daementor. 
3-Ако мога да изляза на среща с герой от книга, кой ще бъде той?- Ноа от The unbecoming of Mara Dyer, hands down. Ако все още не сте прочели тази поредица(или поне първата книга)какво още чакате? И понеже съм добър човек, ето от къде можете да си я изтеглите безплатно. Няма защо.
Колаж на Сен Клер, който аз
съм правила бтв.
4-Ако мога да променя някой герой, то кой и по какъв начин?- Скарлет. Както обсъждахме с Ана, не ми се обиждайте, написах го и по-нагоре, ама няма никаква мисъл в главата. Никаква!
5-Герой, направил много грешки, които не са допринесли за книгата-Тук ще трябва да се съглася с К. Димитрова(съжалявам, не съм сигурна как ти е името) и ще кажа Америка Сингър, кралицата на отлагането и грешните решения.
6-Най-добрият злодей, когото обичам да мразя-Драко Млафой.
7-Любим второстепенен герой, който притежава голямо сърце- Зузана от "Създадена от дим и кост". Имам толкова много респект към нея и толкова много я обожавам.
8-Любима двойка?-Е не мога да избера само една, но ще кажа Сен Клер и Ана, защото са прекрасни.
9-Най-силен герой?- Много всъщност. Като се почне от Селена, Синдер, Роуз, Нико(бонбонче ми е), Лио...
10-Любим главен герой?-Сериозно ли? Отново са твърде много. Но за разнообразие ще кажа Пърси.
Е, това е всичко за сега. Лека нощ, пожелавам ви да сънувате своите fic crushes.
П.П за малко да забравя, тагвам Ана, Зин, Ева, Айви и всеки друг, който иска да направи този таг.

No comments:

Post a Comment