Wednesday 18 March 2015

"Кръвно обещание" от Ришел Мийд

Хей, хора!
Не съм писала от много отдавна, за което съжалявам, но нямам никакво време, за което съжалявам дори още повече. Освен това съм напълно погълната от "Академия за вампири"(кой да предположи), макар че едва току що свърших четвъртата. Да, знам, бавна съм. Както и да е, реших да й направя малко полу-спойлер ревю(току що измислих нова дума), така че смятам вече да започна. 

И ако някой все още не знае за какво се разказва в тази поредица, става дума за две най-добри приятелки. Главната героиня(Роуз), от чието име е разказана историята, е дампир-дете на човек и вампир, учещо се да защитава мороите, каквато всъщност е Лиса, приятелката й. Ако още не сте се досетили, те заедно ходят на училище във въпросната академия за вампири. Мороите са живи вампири, владеещи четирите елемента- вода, огън, въздух, земя. Но има и лоши такива, стригои, които са "мъртви" вампири(или нещо такова). Те са опасни за мороите и се опитват да ги убият. И така, случват се доста неща, интриги, във всяка книга има голям plot twist, абе като цяло страхотни са, залавяйте се, ако още не сте започнали поредицата.

ВНИМАНИЕ! СПОЙЛЕРИ!
Та да си дойдем на думата. Нека като за начало да кажа, че първоначално много се бях раздразнила заради тази книга. А да не говоря, че "Целуната от сянката" ме остави емоционално разбита. Така се ядосах на Роуз, че замина. Въпреки че аз все още продължавам да се питам как изобщо си беше представяла, че ще се "откъсне" така лесно от Лиса, след като най-малкото са свързани. Но, дай да заминем на самоубийствена мисия, защо не?(и да, схващам защо направи това, но все пак). 

Обаче нека не се отклонявам. Имаше доста неща които намерих за невероятни в тази част от поредицата. Като например това, че Роуз остана при Беликови. И че намери още едни свързани вампир и дампир. И дори, колкото и да е странно, това, че Ейб й е баща. I thought it was adorable. 

Но естествено, всичко трябваше да се прецака, когато тя срещна Димитрий. Да, да схващам, че го е обичала и все още продължава, ама той е стригой и на нейно място бих се изплашила доста повече и страха би надвил "спомените"(не, нямам идея защо написах думата в кавички).  И защо да му се не знае, онези си имаха имение? И защо онзи русия, очевидно живеещ на другия край на света, ще се бие в академията в предната книга? Нещо ми се губи логиката, въпреки, че вероятно има такава, но аз просто не я забелязвам. 

Още нещо, което не мога да си обясня е Ейвъри. Тя изглеждаше странна от самото начало и схващам, че е убила и после е възкресила собствения си брат само и само да няма толкова мрак около себе си, ама сериозно. Кой нормален ще стори такова нещо на брат си?

И дали споменах, че просто през цялото време ми се искаше да разтърся силно Лиса и да й изкрещя "Ехооо, събуди се и спри да бъдеш толкова смотана!"? Защо целуна онзи нещастник. Ама тя тъпа ли е? О, не, не ми казвайте, вече знам. Разбирам я, че Роуз й липсва, ама тя през цялото време дори не помисли за Кристиан. Съжалявам, не мога да приема това.

И последен, но не на последно място, Ивашков aka my ltlle puppy. ЗАЩО да му се не види чака Роуз. Не забелязва ли, че тя няма да го заобича по "онзи начин"? И въпреки, че още не съм прочела "Кръвни връзки" вече го шипвам със Сидни. 

О, Сидни, щях да я забравя. Въпреки, че се държи малко студено, ми харесва. Винаги е там за Роуз. Нямам търпение да видя кога ще се запознае с Ейдриън(някой ще каже ли долу в коментарите дали ще е в тази поредица, или в следващата? МНОГО моля!)
И това беше моето доста по-голямо от колкото очаквах ревю.
Лека нощ!
ПП намерих този невероятен колаж на Ейдриън  и Сидни, въпреки че си нямам ни най-малка представа каво означават картинките в него. 

No comments:

Post a Comment