Friday 20 February 2015

The Jennifer lawrence book tag

Хей, хора!
Днес реших, че ще направя един book tag, който напоследък се върти из book tube.
И това е The Jennifer lawrence book tag. Все пак кой не харесва Дженифър Лорънс, а и, нека бъдем честни, кой би могъл да изиграе Катнис Евърдийн по-добре от нея?
И така, има 10 въпроса, на които трябва да отговоря, тъй че...започвам.
Първи въпрос е свързан с факта, че актрисата не използва социални мрежи като фейсбук, туитър и т.н, за това трябва да посоча книга, която отказвам да прочета.
Може би повечето от вас ще ме намразят, но казвам "Здрач" от Стефъни Майър. Вярно е, че доста хора я харесват, други не я, но просто не съм имала настроение, в което да ми се чете за вампири или нещо подобно. Не знам, може би лсед време ще си променя мнението, но за сега отказвам да прочета тази поредица.
И така, въпрос номер две е свързан с падането на Дженифър на Оскарите и трябва да кажа книга, която съм започнала да чета, но съм ударила на камък така да се каже.
И избирам Принцеса с часовников механизъм от Касандра Клеър. Смятам да дочета тази книга, тъй като поредицата е невероятна и аз много я харесвам, но винаги когато започна да чета точно тази една книга, си казвам "е, не съм в настроение" или "о, я виж тази книга, сега ще чета нея!". Но спокойно, смятам да довърша поредицата тази година.
Третият въпрос е свързан със сниката на Тейлър Суифт, на която се вижда ядосаното лице на Дженифър Лорънс. Тук трябва да кажа за книга/поредица, за която не съм предполагала, че ще стане толкова известна.
И избирам поредицата Скъпоценни камъни на Керстин Гир. Изобщо не съм си и представяла колко всъщност популярна е. Ако някой от вас още не я е прочел, залавяйте се!
Четвъртият въпрос е свързан със съвместната работа на актрисата с Дейвид О'Ръсел. Трябва да кажа дисфункционален(не можах да намеря по-подходяща дума, може би непрактичен? В тъпия речник нищо не пише!) герой, който обичам.
Не съм сигурна. Не знам кого да избера, тъй като не съм чела много книги с герои, които приемам като такива. Но да речем Себастиян от Реликвите на смъртните. Не го обичам чак толкова, но той всъщност не е толкова зъл, само има объркан...мозък.
Следва: за ролята й в Х- Мен трябва да избера герой, който е зъл, но мисли, че прави нещо добро.
Може би Питър от Дивергенти. Той се брои, нали?
Номер шест, Брадли Купър. Тъй като той и Дженифър работят доста заедно, трябва да кажа автор, чийто книги винаги ще копувам, тъй като имам доверие на този писател и знам, че каквото и да напише, то ще ми хареса.
Стефъни Пъркинс. Историите й са толкова очарователни, винаги знам, че ще съм в добро настроение, след като прочета някоя нейна книга.
Седми въпрос е свързан с едно интервю, в което актрисата беше спойлната за някакво шоу, което гледа. И така, трябва да кажа книга, за която съм била спойлната.
Знакът на Атина от Рик Риърдън. Вината си е моя, защото влязох в тъмблр в неподходящ момент, но беше гадно.
Осем: Игрите на глада. Поредица, което е много изввестна и аз обичам.
Хари Потър. Не мисля, че е нужно обяснение.
Девети въпрос е свързан с това, че всички искат да са няй-добри приятели с Дженифър. Кой е героят от книга, който бих искала за ндп?
Крикет Бел от Звезди за Лола или може би Дориан от Стъкленият трон? Не знам, има много възможности, ама наистина много.
И последният въпрос е свързан с всички неща, които тя казва(забавни, смешни и хумуристични). Герой, който намирам за изключително смешен и забавен.
Определено Уил Херондейл. Ако някой от вас е чел Адски устройства, ще знае.
И така, това беше от мен за днес.
Чао!

No comments:

Post a Comment