Wednesday 4 February 2015

Среднощна корона от Сара Дж Маас или поредното ревю на книга

След като най-сетне не съм в reading slump(бяха гадни две седмици спрямо четенето на книги), прочетох "Среднощна корона".  И както винаги, първо ще напиша малко резюме, което не съдържа спойлери, а след това тези от вас, които не са чели книгата, тъй като не бих искала да спойлвам нищо, ще ви помоля да не четете по-надолу.
И така, в общи линии(ако някой не е чел първата книга) в тази поредица се разказва за едно момиче асасин, най-доброто в кралството, което става кралски шампион и започва да убива хора по поръчка на валдетеля. Във втората част виждаме Селена като млада жена, която знае какво иска-свобода-ала разбира, че не е готова на абсолютно всичко, за да я получи, очевидно. Само ще кажа, че, тъй като от началото си бях тийм Дориан, ми стана изключително гадно, когато Селена просто реши да си го зареже и да си отиде при коалата(така наричам Каол, нищо лично). Въпреки това, мисля че вече не шипвам Дориан и Селена, но биха били много готини като най-добри приятели. Изкажете мнение по въпроса в коментарите, защото ми е интересно вие какво мислите. И моля, ако някой е чел "Огнената наследница" да не ме спойлва:)
И такаааааааааа, ако не сте чели книгата, любезно ви моля ДА НЕ ЧЕТЕТЕ ПО-НАДОЛУ!
Като за начало ще кажа, че съм потресена от смъртта на Нехемия. Тая коала(ще наричам така Каол от сега нататък) не можеше ли да каже на нея и на Селена, че има анонимна заплаха. Тя няма просто ей така да си отмине. 
И този Арчър, койот подозирах от началото, така ме изнервяше. Въпреки, че беше един доста силен герой, и според мен допринесе много за хубавото съдържание на книгата. 
И така, стигнахме до Селена. Да, поведението и на места беше направо чудесно *сарказъм*. Беше доста глупаво от нейна страна да се захваща с Дориан след като толкова обича коалата. Нужно ли е отново да повтарям колко гадно ми стана за принца? 
Въпреки че в тази книга Селена доооста ме дразнеше, много ми хареса частта, където отиде и уби Грейв. Тогава можахме да я видим в цялата й сила. 
И сега, Дориан. Ако не сте разбрали до този момент, един от любимите ми герои(ако не и любимия, въпреки че колкото и гадно да се изразявам за Селена, тя също ми е all time fave). Когато откри силата си беше просто.... не знам. Много се радвам обаче, че я притежава. Мисля, че този герой до края на поредицата(шест книги ААААА) ще се развие и ще стане доста по-силен образ. 
И това бяха моите мисли по книгата. Бих искала да разбера кои са вашите любими герои, наай-малко любими, дали шипвате коалата и Селена и така натаък:)
Чао

No comments:

Post a Comment