Sunday 8 February 2015

Книги, прочетени през 2014г

Знам, че вече е твърде късно за това, но осъзнах, че не съм направила списък с книгите, които съм прочела през 2014. За това реших сега да направя този списък.
Няма да подреждам книгите по някакъв специален начин, тъй като не си спомням хронологичния ред, в който съм ги чела:)
1-"Гордост и предрасъдъци" от Джейн Остин
2-"Кръвта на Олимп" от Рик Риърдън
3-Трилогията "Скъпоценни камъни" от Керстин Гир
4-Трилогията "Саванти" от Джос Стърлинг
5-"Създадена от дим и кост" и "Дни на кръв и звездна светлина" от Лейни Тейлър
6-"Girl online" от Zoe Sugg aka Zoella
7-"The unbecoming of Mara Dyer"(цялата поредица, не само първата книга) от Мишел Ходкин
8-"Amy and Rodger's epic detour" от Моргън Матсън
9-Първите шест книги от поредицата "Максимум Райд" от Джеймс Патерсън
10-Трилогията "Изборът" от Кийра Кас
11-Трилогията "Дивергенти" и книжката с новели "Фор" от Вероника Рот
12-"Целувка за Ана" и "Звезди за Лола" от Стефъни Пъркинс
13-"Смърт карй Нил" от Агата Кристи
14-"Петата вълна" и "Безкрайното море" от Рик Янси
15-Първите три книги от четирилогията "Hush Hush" от Бека Фитзпатрик 
16-Поредицата "Реликвте на смъртните'' от Казандра Клеър(без последната книга)
17-"Ангел с часовников механизъм" и "Принц с часовников механизъм" отново от Касандра Клеър
18-"Let it snow" от Джон Грийн, Лорен Миракъл и Морийн Джонсън
19-"С дъх на канела" от Никълъс Спаркс
20-"В обгорените земи" от Джеймс Дашнър
И това са книгите, прочетени от мен през 2014. Въпреки, че има още три, но не се сещам кои са в момента(да знам колко тъпо звучи това :D).
Е, това е всичко от мен за днес. 
Чао!

No comments:

Post a Comment